نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش ششم

خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش ششم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― یووه علی‌رغم تمام شایعات همچنان پیگیر وضعیت نیکولو زانیولو است؛ بازیکنی بالقوه ارزشمند، با کیفیتی پر نوسان و رفتارهایی گاهاً نامنضبط. زانیولو هرچند گزینه‌ای پر ریسک به نظر می‌رسد اما شاید بتواند جانشینی نسبتاً مناسب برای آنخل دی‌ماریا باشد. (Massimo Pavan)

 

― در صورت جدایی دوشان ولاهوویچ از یووه با رقم‌هایی نزدیک به 80 میلیون یورو، می‌توان به راحتی و با کمترین هزینه به سراغ گزینه‌‌‌ای در دسترس و مقرون به صرفه نظیر مارکوس تورام، مهاجم 25 ساله‌ و فرانسویِ بورسیا مونشن‌گلادباخ رفت. گزینه‌ای جوان و مطمئناً ارزشمند که با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو می‌تواند لباس سیاه و سپیدپوشان تورین را همچون پدرش (لیلیام تورام) بر تن کند. این بهترین راه‌حل برای فائق آمدن بر ملاحظات اقتصادی مدنظر باشگاه بدون از دست دادن بیش از حد جنبه‌های فنی است. تورام که قابلیت بازی به عنوان وینگرچپ را نیز دارد در فصل گذشته 16 گل برای گلادباخی‌ها در رقابت‌های مختلف به ثمر رساند. (Massimo Pavan)

 

― علاقه‌ی‌ جدی امپولی به فیلیپو رانوکیا، هافبک 22 ساله‌ی یووه که فصل گذشته را به صورت قرضی در مونتزا سپری کرد، می‌تواند فرصت مناسبی برای بهره‌برداری از این بازیکن مستعد باشد و یوونتوس رقمی مناسب از این انتقال به دست بیاورد. روی کاغذ قیمت رانوکیا از 5 میلیون یورو تجاوز نخواهد کرد اما از سوی دیگر بعید است که امپولی نیز بتواند بیش از 2 میلیون یورو برای این بازیکن به یوونتوس پرداخت کند. (Sky Sport)

 

― آینده آدرین رابیو در یوونتوس همچنان نامشخص است و این بازیکن فرانسوی هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید سالانه بیانکونری نداده است. جدیدترین شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد شدن ربیو به بارسلونا است. بارسایی‌ها بی‌میل نیستند که از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و این بازیکن را که در مارکت تابستانی چیزی در حدود 40 میلیون یورو می‌ارزد (با توجه به اتمام مدت قراردادش با بیانکونری) را رهسپار بارسلون کنند. (Gerard Romero)

 

― جالوروسی حساب ویژه‌ای روی جذب دو گزینه مدنظر یوونتوس در این پنجره‌ی نقل و انتقالات باز کرده و برنامه ویژه‌ای برای آوردن جانلوکا اسکاماکا و آلوارو موراتا به رم در نظر گرفته است. این در حالی‌ست که بیانکونری تنها پس از مشخص شدنِ تصمیم برخی از بازیکنان فعلی‌اش می‌تواند برای بررسی احتمال جذب اسکاماکا و موراتا تصمیم‌گیری و اقدام کند. (Corriere della Sera)

 

― فروش وویچنک شزنی یکی از ایده‌های پنهان یوونتوس در مارکت تابستانی‌ست؛ بانوی‌پیر امیدوار است در صورت رسیدن پیشنهادی قابل‌توجه برای سنگربان لهستانی‌اش شرایط را به دقت بررسی کند. یکی از گزینه‌های مدنظر بیانکونری مارکو کارنسکی، دروازه‌بان 22 ساله‌ی آتالانتا است که در سه فصل گذشته از دروازه کرمونه‌زه حفاظت کرده. عملکرد رضایت‌بخش کارنسکی و آگاهی از تمایل یووه به او باعث شده تا گاسپرینی از مدیران آتالانتا بخواهد تا این گلر را به برگامو بازگرداند. شنیده‌ها حاکی از عدم رضایت گاسپرینی از خوان موسو سنگربان آرژانتینی این تیم در فصل گذشته است و همین دلیل باعث شده تا سرمربی آتلانتا از نیت پنهان یووه درباره کارنسکی احساس خطر کند. (Corriere di Bergamo)

 

― به نظر می‌رسد ماجرای به‌ظاهر تمام‌نشدنیِ لاتزیو ― میلینکوویچ‌ساویچ در هفته‌های پیش‌رو سرانجام به نقطه پایانی خود برسد. با توجه به اینکه قرارداد این هافبک صربستانی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و او نیز تلویحاً اذعان کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد، اهرم فشار کلودیو لوتیتو دیگر توان همیشه را ندارد و خطر از دست دادن رایگان او باعث خواهد شد که ساویچ یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های خروجی لاتزیو در تابستانِ پیش‌رو باشد. تا اینجا یوونتوس و اینتر از مشتریان پروپاقرص او هستند و باید دید کدام یک در این دوئل، موفق به غلبه بر دیگری خواهند شد. (Michele Criscitiello)

 

― شنیده‌ها حاکی از آن است که ماجرای کش‌دارِ جونتلی ― ناپولی تا انتهای این ماه (ژوئن) ختم‌ به خیر خواهد شد و او از ابتدای ماه آینده (ژوئیه) به عنوان مدیری آزاد برای آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت. (Sportitalia)

 

― علی‌رغم برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص مرتبط بودن جذب زانیولو با خروج کیه‌زا، به نظر می‌رسد یوونتوس با این بازیکن به توافق کامل دست یافته و همه‌چیز آماده است تا با باز شدنِ رسمی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نشست امضای قرارداد او در تورین برگزار شود. (Raisport)

 

― ماسیمیلیانو الگری در تلاش است تا آدرین رابیو را متقاعد به ماندن در یوونتوس کند؛ در صورت عدم موفقیت اما یوونتوس مستقیماً به سراغ سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ خواهد رفت؛ گزینه‌ای که مدیران یووه پیش از این نیز یک جلسه با ماتیا کژمان (مدیر برنامه‌هایش) برگزار کرده‌اند. (Paolo Paganini)

 

― در هفته‌ی پیش‌رو نشستی صریح میان مسئولان یوونتوس و لاتزیو برای مذاکره در خصوص انتقال سرگئی‌ میلینکوویچ‌ساویچ برگزار خواهد شد؛ مذاکراتی که نتیجه‌ی آن می‌تواند منجر به حضور این بازیکن در تورین شود. بیانکوچلستی‌ها که ظاهراً با جدایی ساویچ کنار آمده‌اند در تلاش هستند تا دومنیکو براردی را از ساسوئولو به خدمت بگیرند. (La Repubblica)

 

― سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ این روزها چشم به یوونتوس و اقدامات آنها دوخته و امیدوار است تا پیش از رسیدن سایر پیشنهادات (از جمله پیشنهاد اینتر) تکلیف خود را بداند. از سوی دیگر یووه نیز چشم به راه پاسخ آدرین ربیو است و واکنش او را در تصمیم‌گیری نهایی خود بسیار حائز اهمیت می‌داند. دست‌کم تا زمانی که اینتر سرگرم مذاکره برای جذب داویده فراتزی است، یووه این شانس را دارد تا با پیشنهادی انعطاف‌برانگیز و به‌صرفه با اضافه‌ کردن بازیکنانی نظیر پله‌گرینی و روولا بتواند خرید مقرون به صرفه‌ای را برای خط میانی‌ خود سامان دهد. (la Gazzetta dello Sport)

 

― ترمیم سمت راست خط دفاع، یکی از چالش‌برانگیزترین اهداف یوونتوس در مارکت تابستانی است. با مصدومیت دشیلیو و احتمال قریب‌الوقوع جدایی کوادرادو، یوونتوس در حال بررسی شرایط آلوارو اودریزولا و لوکاس واسکز (از رئال‌مادرید) ، تیموتی کاستانه (از چلسی) و ساشا بوی (از گالاتاسرای) است تا بهترین و مناسب‌ترین بازیکن را به جمع خود اضافه کند. (Gazzetta)

 

― ابهام و تردید در خصوص آینده، صرفاً توصیفی بر احوالات این روزهای یووه در مورد فدریکو کیه‌زا نیست؛ خود این بازیکن نیز با توجه به برچسب 40 میلیون یورویی باشگاه، شرایط بایرن، چلسی و نیوکسل را به دقت زیر نظر دارد تا بهترین تصمیم ممکن را برای آینده فوتبالی‌اش بگیرد. (Corsport)

 

― علی‌رغم تمایل بیانکونری برای جذب کارلوس آگوستو، مدافع‌چپِ 24 ساله و برزیلی مونتزا، نراتزوری دست بالاتر را در تحقق ترانسفر این بازیکن در اختیار دارد. عدم مذاکره‌ی مستقیم یووه با مدیر برنامه‌های این بازیکن باعث شده تا اینتری‌ها تلاش کنند تا با توجه به احتمال جدایی رابین گوسنس از جمع‌شان، این برزیلی را جایگزین این مدافع آلمانی کنند. (Corriere dello Sport)

 

― چشم‌چرانی بانوی‌پیر به آبی‌های منطقه توسکانی (اشاره به امپولی) حول‌محور سه بازیکن اصلی این تیم شکل گرفته است؛ جایی‌که ساموئله پریسان (دروازه‌بان 25 ساله) ، جولی‌اِلمو ویکاریو (گلر 26 ساله) و جاکوپو فاتزینی (هافبک 20 ساله) گزینه‌های موردنظر بیانکونری برای مذاکره به حساب می‌آیند. یوونتوس در نظر دارد شماری از بازیکنان جوان خود از جمله کُنی دِ وینتر، مدافع/هافبک 21 ساله و بلژیکی‌اش که فصل گذشته به صورت قرضی در امپولی توپ زد را به عنوان پیشنهاد خود برای معاوضه به مسئولان این تیم ارائه کند. (Sportmediaset)

 

― یوونتوس آماده است تا در صورت موافقت امپولی، فابیانو پاریسی، مدافع‌چپ 22 ساله این تیم را به خدمت بگیرد. شنیده‌ها حاکی از این است که مذاکرات در این خصوص انجام شده و قرار است به زودی تماس‌های مجددی نیز در این خصوص برقرار شود. بیانکونری مشکلی برای معاوضه این بازیکن با فیلیپو رانوکیا و انزو بارنچه‌آ (از بازیکنان جوان یووه) ندارد. (Mirko Di Natale)

 

― نام یوونتوس نیز در میان علاقه‌مندانِ پر شمار جانلوکا پرستیانی، وینگر 17 ساله و آرژانتینی باشگاه ولزسارسفیلد به چشم می‌خورد. قرارداد این استعداد نوظهور فوتبال آرژانتین سال آینده به پایان می‌رسد و با توجه به درخشش خیره‌کننده او بعید نیست که عدم تمدید قرارداد و حضور در فوتبال اروپا اصلی‌ترین هدف این بازیکن باشد. یووه در صورت رسیدن به قطعیت برای جذب این بازیکن، کار سختی را در کنار سایر رقبایش در پیش خواهد داشت. (Calciomercato)

 

― بزرگ‌ترین گِره و ابهام یوونتوس در مارکت تابستانی‌اش تعیین تکلیف دو ستاره‌ی هجومی‌ این تیم: «دوشان ولاهوویچ» و «فدریکو کیه‌زا» است. یووه در این مقطع منتظر است تا از تصمیم نهایی این دو بازیکن مطلع شود و آنگاه برای یافتن جایگزین‌های آنها اقدام کند. نکته‌ی مهم در خصوص فروش این دو بازیکن، رسیدن پیشنهاداتی قابل‌توجه است در غیر اینصورت، پروسه انتقال ممکن است انجام‌نشدنی باشد. یووه در نهایت تلاش خواهد کرد تا یکی از این دو چهره را در جمع خود حفظ کند. (Panorama)

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: